Naptár

09.24. A publikációs szakasz kezdete
09.30-10.01. SZÜNET
10.07. A publikációs szakasz vége
10.19. A szavazási szakasz vége
10.22. Eredményhirdetés

Szavazás

Melyik a kedvenc párosod a "méltatlanul mellőzöttek" közül? :)

Harry Potter - Zacharias Smith
Ron Weasley - Romilda Vane
Hermione Granger - Cormac McLaggen
Draco Malfoy - Ginny Weasley
Lucius Malfoy - Lily Evans
Teddy Lupin - Victoire Weasley

Haladék

Mivel van rá igény, Tittel úgy döntöttünk, hogy meghosszabbítjuk a szavazási határidőt vasárnap éjfélig. Ezért, aki arra készült, hogy maratoni hajrát tart, az most fellélegezhet, mert kapott egy kis plusz időt. Azért arra figyeljetek oda, hogy ebből ne csússzatok ki, mert már nem lesz több hosszabbítás! :) Az eredményhirdetést változatlanul, hétfő este nyolc órakor megtartjuk.  

A bejegyzés trackback címe:

https://meltatlanulmellozott.blog.hu/api/trackback/id/tr814858852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lexfelon 2012.10.20. 13:51:12

Köszönjük a hosszabbítást, nekem mindenképpen jól fog jönni! A történetek eddig tetszettek és sajnáltam volna, ha némelyikre nem jut időm :)

Remie 2012.10.20. 17:52:28

Egyetértek az előttem szólóval, ezer köszönet a haladékért! ^^

N. Blue 2012.10.21. 23:47:45

Köszönöm én is. :)

Nekem sajnos ma este (a publikálás meghosszabbításának utolsó napján) sikerült jönnöm és írnom. :$ Így se sikerült minden történeten át rágnom magam. Viszont a mai estén hat darabon rágtam át magam, és írtam. Így héthez sikerült írnom. :)
süti beállítások módosítása